Poniżej przedstawiono wyciąg z Regulaminu Sklepu Internetowego traktujący o zasadach zwrotu i reklamacji zakupionego towaru.
Wszystkie poniżej użyte sformułowania są traktowane zgodnie definicjami zawartymi w Regulaminie.
2. ZASADY ZWROTU TOWARÓW
Zgodnie z Regulaminem, zakupiony, ale NIEUŻYTKOWANY Produkt można w ciągu 14 dni roboczych zwrócić.
Powyższa możliwość nie dotyczy Produktów wykonanych na zamówienie.
Możliwość zwrotu ma charakter uznaniowy i nie jest rozumiana jako prawo do zwrotu zgodnie z Rozdziałem 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.
Chęć zwrotu Produktu należy zgłosić na piśmie (np. za pomocą poczty elektronicznej na adres handlowy@czaki.pl)
Sprzedawca w trybie natychmiastowym odpowie na pismo dotyczące zwrotu, określając jego formę.
Zwrotu do siedziby Sprzedawcy dokonuje Klient na własny koszt.
Zwrot środków przez Sprzedawcę na rzecz Klienta zostanie pomniejszona o koszt pakowania i wysyłki poniesionej przez Klienta przy zakupie towaru.
3. REKLAMACJA PRODUKTU
Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta zostaje wyłączona.
Zgłaszanie reklamacji
Reklamacje należy zgłosić na piśmie (np. za pomocą poczty elektronicznej na adres handlowy@czaki.pl)
Sprzedawca w trybie natychmiastowym odpowie na pismo reklamacyjne, określając formę załatwienia reklamacji: dostawa w zamian sprawnego Produktu, przyjazd serwisanta lub przesyłka niesprawnego Produktu do siedziby Sprzedającego.
Warunki gwarancji (skrót, pełny tekst dostępny w zakładce Wsparcie Techniczne: Ogólne Warunki Gwarancji
Sprzedawca zapewnia serwis gwarancyjny Produktów dostępnych w Sklepie Internetowym.
Gwarancji udziela się na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży
Wady i uszkodzenia Produktu niezawinione przez użytkownika, ujawnione w okresie gwarancji będą bezpłatnie usuwane w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
Klientowi przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy lub zwrot środków pieniężnych w przypadku:
jeżeli w okresie gwarancji ilość napraw Produktu przekroczy liczbę 3, a w Produkcie nadal będą występowały wady uniemożliwiające prawidłową eksploatację
jeżeli Sprzedawca nie dokona naprawy w ciągu 21 dni lub wystawi oświadczenie o braku możliwości naprawy
Pojęcie naprawa gwarancyjna nie obejmuje:
mechanicznych uszkodzeń Produktu i wywołanych nimi wad
uszkodzeń i wad wynikłych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z zaleceniami użytkowania, przechowywania o konserwacji, samowolnych napraw i przeróbek konstrukcyjnych
W sprawach nie uregulowanych mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.