(+48) 22 720 31 80 handlowy@czaki.pl
0

Zwroty i reklamacje

SPIS TREŚCI

  1. UWAGI OGÓLNE
  2. ZASADY ZWROTU TOWARÓW
  3. REKLAMACJA PRODUKTU

 

1. UWAGI OGÓLNE

  1. Poniżej przedstawiono wyciąg z Regulaminu Sklepu Internetowego traktujący o zasadach zwrotu i reklamacji zakupionego towaru.
  2. Wszystkie poniżej użyte sformułowania są traktowane zgodnie definicjami zawartymi w Regulaminie.

2. ZASADY ZWROTU TOWARÓW

  1. Zgodnie z Regulaminem, zakupiony, ale NIEUŻYTKOWANY Produkt można w ciągu 14 dni roboczych zwrócić.
  2. Powyższa możliwość nie dotyczy Produktów wykonanych na zamówienie.
  3. Możliwość zwrotu ma charakter uznaniowy i nie jest rozumiana jako prawo do zwrotu zgodnie z Rozdziałem 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.
  4. Chęć zwrotu Produktu należy zgłosić na piśmie (np. za pomocą poczty elektronicznej na adres handlowy@czaki.pl)
  5. Sprzedawca w trybie natychmiastowym odpowie na pismo dotyczące zwrotu, określając jego formę.
  6. Zwrotu do siedziby Sprzedawcy dokonuje Klient na własny koszt.
  7. Zwrot środków przez Sprzedawcę na rzecz Klienta zostanie pomniejszona o koszt pakowania i wysyłki poniesionej przez Klienta przy zakupie towaru.

 

3. REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta zostaje wyłączona.
  2. Zgłaszanie reklamacji
    1. Reklamacje należy zgłosić na piśmie (np. za pomocą poczty elektronicznej na adres handlowy@czaki.pl)
    2. Sprzedawca w trybie natychmiastowym odpowie na pismo reklamacyjne, określając formę załatwienia reklamacji: dostawa w zamian sprawnego Produktu, przyjazd serwisanta lub przesyłka niesprawnego Produktu do siedziby Sprzedającego.
  3. Warunki gwarancji (skrót, pełny tekst dostępny w zakładce Wsparcie Techniczne: Ogólne Warunki Gwarancji
    1. Sprzedawca zapewnia serwis gwarancyjny Produktów dostępnych w Sklepie Internetowym.
    2. Gwarancji udziela się na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży
    3. Wady i uszkodzenia Produktu niezawinione przez użytkownika, ujawnione w okresie gwarancji będą bezpłatnie usuwane w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
    4. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
    5. Klientowi przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy lub zwrot środków pieniężnych w przypadku:
      1. jeżeli w okresie gwarancji ilość napraw Produktu przekroczy liczbę 3, a w Produkcie nadal będą występowały wady uniemożliwiające prawidłową eksploatację
      2. jeżeli Sprzedawca nie dokona naprawy w ciągu 21 dni lub wystawi oświadczenie o braku możliwości naprawy
    6. Pojęcie naprawa gwarancyjna nie obejmuje:
      1. mechanicznych uszkodzeń Produktu i wywołanych nimi wad
      2. uszkodzeń i wad wynikłych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z zaleceniami użytkowania, przechowywania o konserwacji, samowolnych napraw i przeróbek konstrukcyjnych
    7. W sprawach nie uregulowanych mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

Wersja 1.1 (Raszyn, 27 maja 2019 roku)

Szukaj produktu

Zapytanie ofertowe

Wypełnij poniższy formularz aby wysłać zapytanie ofertowe